FAQ – eller Ofte Stillede Spørgsmål

En samling af svar på de spørgsmål vi oftest er blevet stillet.

Dette er ikke support-siden vedr. brug af Dafis, der skal du gå til vores supportside.

Hvad koster det at komme i gang?

Dafis er helt gratis at bruge i “Basis” udgaven hvor du har adgang til en fuld funktionsdygtig udgave af systemet.

Mange brugere har ikke brug for de udvidede funktioner der er i Pro-udgaven og du er velkommen til at benytte den gratis “Starter” udgaven så længe du har lyst, vi garanterer at den giver dig værdi hver dag.

Du kan se priser og udgaver på vores prisoversigt.

Hvilke systemer integrerer I med?

Vi har fuld integration til Dinero og e-conomic.

Integration med Billy Regnskabssystem er lige om hjørnet på vores roadmap.

Hvorfor skal I have adgang til mit økonomisystem?

For at gøre det let for dig ar registrere og sende til fakturering, har vi brug for at kunne synkronisere dine kunder og produkter til Dafis. Det er en helt grundlæggende funktion, uden den giver Dafis ingen (eller meget begrænset) værdi.

Derfor har vi valgt at du ikke kan bruge Dafis uden integrationen, simpelthen fordi vi ikke tror på at det giver værdi i dag at have systemer der ikke deler relevante data.

Er Dafis et system til projekt- og opgavestyring?

Dafis er optimeret til at registrere tid og andre fakturerbare ydelser og via integration gøre det let og gnidningsfrit at sende en faktura til kunderne.

I pro-udgaven er det muligt at oprette opgaver og på den måde give overblik og styre at registreringer til én opgave bliver faktureret samlet,

Mangler du svar på dit spørgsmål?

Udfyld formularen herunder, så vender vi hurtigt tilbage med et svar.

Samtidig hjælper du os og andre brugere med at få udbygget vores FAQ

Når du kontakter os via formularen skal du vide at vi behandler dine personoplysninger. Det gør vi for at kunne sende dig informationer om Dafis som aftalt. Du kan altid afmelde nyhedsbrevet igen via “afmeld-funktionen” eller skrive til os på support@dafis.dk.

Kom i gang med det samme